helgen

Denna helgen har det verkligen varit fullt upp. I fredags hade vi Frida och Stieve på besök, eftersom dem åker till Usa idag så ville vi ses, lördagen började med fika med goda vänner och sen fira Görans farmor,sen middag hos svärisarna och sen hade vi Robin och Sara här på kvällen, väldigt trevligt:)  Sen söndagen spenderade vi på Väla, där vi även mötte upp Peter,Mikaela och Vincent sen åkte vi hem till dem och fika sen pizza:)
 
Hittade ett par boots på Zara igår som jag kollat på länge, sen när dem väl är på rea så köper jag dem inte!! Dumma mig, får se om jag åker in i veckan och kollar om dem finns kvar!:) Behöver egentligen inte handla så mycket kläder men nåt nytt är alltid roligt!
Behöver nog något nytt till dopet iallafall, svårt vad man ska ha på sig!
 
Idag blir det nog en riktig hemmadag, lillfisen är inte riktigt på humör:( Hennes förkylning spökar fortfarande! Vill bara hon ska bli bra i näsan, för hon är pigg och så annars! Men just att hon är så täppt och man kan inte göra så mycket!
Beställa dopinbjudan och ringa några samtal blir min uppgift för dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0