Nytt till lägenheten

Nu när det börjar närma sig vår är det dags att fräscha upp lägenheten lite, vi har ganska mycket´vitt och svart i vår lägenhet, och visst det är fint men lite tråkigt i längden! Så nu är jag sugen på att ändra om lite, byta ut kuddarna i soffan kan göra en hel del!
Hittat jättefina både på Åhlens.
 
 
 
Denna fina kudde finns på Åhlens för 199:-, finns även i en mintgrön som också är jättefin.
 
 
Idag ska vi ut i det fina vädret, ska till Emma på en fika sen tror jag allt att jag och Alice tar en promenad, hoppas inte det är halt ute! Ska inom Ica också och köpa morötter för här ska det göras puré till mini! Hon gillade ju min potatispuré så tänkte göra morot också!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0