Oj Oj vad längesedan

Herregud vad längesedan jag bloggade, hade nästan glömt bort att jag hade den;)
Det är mycket som hänt sen sist!! Alice är snart 8 månader, hon ålar sig fort som tusan på golvet, tredje tanden är snart ute, och bababababa är det roligaste att säga:))
Hon är även fått falsk krupp stackaren:( Så hostat snart i 3 veckor och varit jätteförkyld! Vi får hoppas att det inte blir lika mycket nästa gång hon blir förkyld, dock är risken ganska stor att det kommer hålla på upp till 4-5 års ålder varje gång förkylningen slår till!! Hon har haft det rätt kämpigt men varit väldigt glad ändå!
 
 
Idag ska vi in till grannen på fika kl 12 med andra mammor o bebisar, så dem får leka av sig lite:) Sen tror jag det blir en vända på stan! Har tittat ut en så fin klänning till Alice:) Hon fick nya kläder av G i helgen när jag jobbade. Det blev strumpbyxor,klänning,hood,byxor och en tjocktröja!! Pappa han kan:)) Klänningen var underbart fin..En vit NoaNoa som det blir till midsommar!
 

Rosa Klänning, Kortärmad trikåklänning i mjuk...
Denna fina tror jag bestämt att det blir idag:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0