T.R.Ö.T.T

 
Usch ja idag är det är stor trötthet som lagt sig som en dimma i vår lägenhet, imorse vaknade Alice 05.35!!! tänkte att hon bara behövde nappen och sen somna om, men nej absolut inte!! Då kör hon igång med att blåsa saliv, och det låter inte lite heller.... tyckte mest synd om Göran som skulle upp 40 minuter senare. Fick gå upp med Alice och ge henne mat för hon vägrade somna om, och jag fattade varför när jag tog upp henne,hon var våt i pyjamasen och vem fasen vill sova i en nerkissad blöja. Efter mycket om och men så somnade hon när Göran gått till jobbet. Men jag sov inte så bra för jag hade henne bredvid mig i sängen.
 
 
Så nu på eftermiddagen blir det bara att mysa hemma, precis tagit en kopp kaffe,alice sover och Desprate Houswife på tvn:)) Sen senare idag vid 17 tiden ska jag och Olivia till kyrkan
 
.
                                 
                Här är tre toppar som mer än gärna får flytta in i min garderob:)
 
 


Kommentarer
ellenojag

Tack snälla för tipset! Har aldrig varit där, tänkt flera gånger när jag varit i Helsingborg, att dit måste jag åka, men aldrig blivit av!! Men nu jäklar ska jag ta mig dit snart, finns det något bra fika stället där också!? :)

Svar: Ja gör det:) Jättefina kläder har dem fått in nu! Ja där är några, bland annat Torstens som har jättegod lunch, sen är där en Ostbutik som öppnat lunch också med jättegoda sallader och soppor tror jag också där ska vara:))
Rebecca Ahlgren

2013-03-20 @ 22:37:20
URL: http://ellenojag.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0