slutshoppat

Ja då var det fredag imorgon igen, känns som veckorna springer iväg.Imorgon blir det nog att umgås med goda vänner, sen lördag står det montera nya bilbarnstolen på schemat och på kvällen är jag förmodlingen gräsänka! men blir lördagsmys för mig och Alice:)  Köpte ny tröja härom dagen, behövde lite nytt inför våren, blev ett par byxor också!( hittade ingen bild på byxona) men det var ett bar grå/gröna chinos i underbar kvalitet från Monrow!
Såhär ser tröjan ut!
 
Vi köpte ny bilstol igår när Barnenshus hade stor rea, en brio för 999:-! dem hade utförsäljning från 19-21 igår och fler än vi som var där vill jag lova. Stod i kö till kassan i 40 minuter, men det får det vara värt!
 
Nä nu ska jag snart klä på Alice och gå och möta G. vid gym så vi kan handla! Kycklingsallad står på menyn idag!!
 
 


Kommentarer
Mikaela

Kul med lite shopping!! :)

Tur att nu fick tag i en barnstol också :)

Svar: Ja shopping är alltid skoj:) Åh vad bra, blev den en brio på Barnenshus!?
Rebecca Ahlgren

2013-02-01 @ 10:54:48
URL: http://mikaelaovincent.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0