Fullt ös.

Ja här är det fullt ös idag som gäller, Alice flyger rundor på golvet som aldrig förr:)) Förstår inte hur hon kan vara pigg? Hon vaknade klockan 00.10 inatt och var så ledsen:( Sen somnade hon inte om förrän 02.20 i min famn ute på soffan, tror det är tanden där uppe som spökar, för man kan se den genom tandköttet ut, en vit liten spets, så är nog ute vilken dag som helst!
 
Idag tror jag inte det blir mycket gjort, en trött mamma här vill jag lova! Kommer förmodligen ett par och kollar på vår vagn lite senare idag. Vi ska sälja vår för att vi inte riktigt får plats med den i bagaget i bilen, väldigt synd för det är en jättebra vagn annars. Den nya vi har tittat på är Babyjogger city mini:) Supersmidig vagn och den går lätt in i bilen. Det är en sittvagn fast den har fullt liggläge vilket jag tycker är viktigt om hon ska kunna sova bra i vagnen:))
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0