Snön fallen....

Ja det är visst fortfarande vinter hos oss, ganska mysigt tycker jag då man alltid annars klaga på att vi haft så dålig vinter! Nu har det ju varit kallt och inte många dagar med slask! Men måste erkänna att man längtar lite till våren, så man slipper ha så mycket kläder på sig när man ska gå utanför dörren.
 
Igår fick från lilla Alice sin första vaccination, jag hade förberett mig på gallskrik och en otröstlig dotter, men ICKE:) Hon gnällde när hon fick sprutan med slutade direkt när hon fick mat, sen var hon glad i några timmar sen sattes dt igång med skrik och man märkte att hon hade ont! Men vi gav henne en alvedon sen blev det bätte framåt kvällen. Sen har hon fortsatt vara glad och vi hoppas det håller i sig, det är ju långt ifrån alla som får feber och så men gnälliga blir nog alla.
Hon väger nu 5385g och är 60 cm lång. Fortfarande ganska liten, men det gör inget:)
 
Idag är det fredag:) Så himla skönt att ha stora älsklingen hemma, dock ska han iväg till Tyskland imorgon och handla lite inför dopet, dem är 4 grabbar som ska åka över, men kommer hem sen på kvällen och då blir det familjemys:) Söndag har vi inga planer för, tar dagen som den kommer!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0