trött

Idag är jag riktigt trött, bara sovit 4 timmar inatt, men får skylla mig själv, låg vaken och kollade tv med stora älsklingen trots att Alice somnade redan 23! Men man måste ju passa på att ha kvalitetstid med varandra och det är inte alltid så lätt när hon är vaken! Ytterligare en kväll det fungerade med nattningen:) Göran gav henne ersättning mellan oss i sängen sen stoppade vi ner henne och efter 10 minuter sov hon som en stock!
 
På tal om ersättning så ger vi det 1-2 ggr/ dag, vi började med det när hon inte gick upp i vikt som hon skulle (100g på 2 veckor), och vi har fortsatt med det sen dess! Sen är det väldigt mysigt när Göran får den närheten att ge Alice mat.
Dock har det krånglat med amningen lite så var ganska tufft, men nu börjar vi få kläm på det igen:)
Det går verkligen framåt med utvecklingen hos henne, förra veckan grep hon tag i leksaken vi höll framför henne och drog den till munnen och nu fattar hon hur hon ska gripa tag och håller den länge och tuggar!:) Sen skrattade hon för första gången igår när Göran pratade med henne och det värmde verkligen i hjärtat:) Hon har ju gett leende och så länge men nu var det med ljud!
 
Nu i slutet av denna månaden är det dags för mig att börja träna, det ska bli så skönt! Har visserligen inte haft träningsintresse innan graviditeten, men lite roligare nu tycker jag!
Mina grav kg har jag gått ner redan så nu gäller det att forma kroppen:)
 
Nu är det snart dags för mat, medisterkorv och makaroner står på matlistan idag...enkelt men gott!:)
 
Kram på er
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0