Fullspäckad vecka...

Då var det måndag igen, och man är åter i rutinerna som brukar vara. Riktigt skitväder ute idag och har inte rört mig utanför dörren mer än när vi skulle handla till middagen ikväll. Det var till och med så vagnen vingla när vi var ute. Det står köttfärssås och pasta idag på schemat och lyxade till det med att göra en hallonpaj till efterätt tros det inte är helg:) Kan vara gott ändå!
 
Alice har ökat sina portioner med smakisar nu:) Idag körde vi på en " isbit" morot och lika mycket potatis och allt slank ner!
 
Verkligen fullt upp denna veckan; Imorgon på förmiddagen kommer min syster på fika, onsdag ska jag och Olivia till kyrkan och sjunga, sen torsdag ska vi till helsingborg för ett besök hos min BM, sen inom jobbet och hälsa på och sen möter vi upp älsklingen och tar en vända på Ikea, sen är det äntligen fredag igen:))


Kommentarer
Mikaela

Alltid skönt med en fullspeckad vecka! :)😃

Svar: Ja veckan går mycket snabbare då:))
Rebecca Ahlgren

2013-03-19 @ 06:52:41
URL: http://Mikaelaovincent.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0