Jag vill ha vår NU!

Helt slut idag, dagen har verkligen gått i full 90 från morgon tills nu. Vaknade med Alice vid 06.15, dags för mat och sen somnade hon om gott bredvid mig! Sen gick vi upp vid 8 för att göra oss iordning för att åka till Helsingborg en sväng och göra ett besök hos barnmorskan och sen upp till jobbet och fika! Alice var poppis hos jobbekompisarna och hon gjorde sig till och tyckte det var hur kul som helst med mycket folk:) Inte ett ljud på henne alls under hela dagen! Väldigt skönt:)) Satt och snackade bort några timmar där, sen skulle jag in på Väla och leta efter nya nappar till Alice nappflaskor, men nä dem hade inga nånstans, inte ens på apoteket?? Så fick bli att knata bort till Barnens Hus och dem hade som tur var:)Fast var inte så lyckat när hon skulle prova för hon är inte van att det rinner till så fort så hälften av maten kom utanför! Men tar väl några ggr innan hon får kläm på det?
 
Det har varit riktigt kallt idag och snöade en hel del inne i helsingborg i förmiddags och kom lite här hemma också, suck vill verkligen ha vår nu! Har massa nya kläder som ligger och skriker på mig i garderoben att dem vill användas, men får vänta lite till!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0