52 dagar kvar.

God eftermiddag!
Idag är det jobb för hela slanten, jobbar mellan 10-19 idag! Det kan jag säga är riktigt segt! Får se om jag kanske kan gå lite tidigare, 30 minuter gör mycket! Då slipper jag vänta på bussen som går 19.50 och kan åka hem redan 18,50!
 
Var ju hos Barnmorskan igår, för att göra om glukostestet. Denna gången gick det mycket bättre och mitt värde var nere på 7.5:D Så det var positivt! Mina andra värden var också jättebra. Det som jag nu oroar mig för är att bebis inte längre ligger med huvudet neråt som innan, utan tycker det är bättre att ligga med rumpan först.Så nu har lilla krabaten tills den 21/9 på sig att vända sig! Annars får vi en tid till förlossningen där dem gör ett vändningsförsök=/ Så får hålla en tumme att hon själv vänder sig! Pyret är ju ganska vild där inne vill jag lova. Hade sjukt ont i magen igår och kraftiga sammandragningar! Slutade med att jag ringde in förlossningen, och dem tyckte först att vi skulle komma in! Men när jag kom hem från jobbet la jag mig och vilade och då försvann det! Vi beslutade oss för att inte åka in, utan bara om det blev värre! Man är ju så orolig för minsta lilla:/ Vet ju inte alls vad som är rätt eller fel!
Det känns lite bättre idag men fortfarande inte helt ok=/
 
 
precis haft lunch på jobbet! Det blev wookade grönsaker och kyckligt! det är verkligen mumma, skulle kunna äta det varje dag! Nyttigt är det också! Det roliga är att jag hela tiden trott att jag gått upp sisådär 15 kg, men fick en glad överraskning sist jag var hos BM att jag endast gått upp 7 kg sen inskrivningssamtalet;D PUH då blir det inte så jobbigt att träna bort sen:)
 
Nu ska jag fortsätta! återkommer ikväll!
Ni som vill akn även följa mig på Instagram jag heter tvablirtre
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0