Dags för konsert

 
Vi är ju lite musikfanatiker jag och min kära sambo och ikväll vankas det konsert igen:) Ikväll står det Lars Winnerbäck på Sofiero på schemat! Ska bli jättemysigt! Jag har aldrig sett honom live så blir spännande!
Hoppas bara vädret håller i sig nu, så länge det är uppehåll så är jag nöjd! Men jag är redo med regnjackan och stövlar utifall att;)
 
Har redan börjat vänja mig nu med att vara noga med vad jag äter och dricker efter testet i måndags! Egentligen inte jättejobbigt att vara nyttig! Men godis är ju så himla gott, och det var väldigt svårt att gå förbi stora godishyllan på Maxi igår! Men blicken framåt och snabba steg så var det avklarat;) Jag tror det inte det kommer ge utslag för diabetes när jag gör nästa test! Men man är ju rädd om bebis och sig själv så bäst att lyda vad BM säger! Vill ju heller inte få en för stor bebis!
Ja det är verkligen nära nu:) 72 dagar för att vara exakt till BF! Börjar bli ganska nervös kan jag säga! Mest för förslossningen men även för att man inte kommer vara bra nog! Men det ska nog lösa sig!
 
Är sugen på att köpa ett nytt vitrinskåp till köket! Känns som det behövs lite mer plats i skåpen nu:) Och ser lite finare ut när man har porslinet i skåp med glasdörrar! Här nedan kommer två som jag tittat på.
Båda skåpen kommer från Ikea och kostar 1099:-. Vilket tycker ni är finast?
 
 


Kommentarer
Anonym

det understa....

2012-08-31 @ 11:55:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0