Fullt upp

Åh fortfarande inte lagt in bilder på datorn så har inget att visa i detta inlägget heller! Men lite läsning blir det iallafall!
Sen sist så har det varit fullt upp! Vi har varit på Bruce Springsteen i GBG som var helt underbart, trots att det var strul med biljetterna så löste det sig till slut och vi fick se en fantastisk konsert, sen denna helgen så var jag och mitt hjärta i Köpenhamn från lör-söndag! Hur mysigt som helst, vi strosade runder på Ströget på lördagen,upp och vila och kika på hotellet en stund! Sen gick vi ut på stan en runda till och avslutade kvällen på Hard Rock Café:) Hur god mat som helst tyckte vi båda tills det att G. blev dålig av hans mat på kvällen=/ Ganska tur att det inte var jag som blev magdålig, kan inte vara alls så kul när man har liten i magen! Tyckte verkligen synd om honom, men som tur var blev det bättre dagen efter.
När vi ätit god hotellfrukost blev det upp och packa väskan och sen drog vi ut på gatorna igen! En liten sväng på ströget ifall vi missat något och till sist blev det Tivoli:) vädret var helt underbart och det var en jättemysig dag! Men det ÄR skönt att komma hem! Kan säga att hela jag var svullen i kroppen när vi kom hem och det var riktigt härligt att sjunka ner i sin egna säng igen:)
 
Igår gick jag in i V.30 och idag var det dags för ett besök hos Barnmorskan! Gjorde glukosbelastningen idag, och fy fan det var inte gott=/ I Början tänkte jag att jaha det här går ju bra att dricka...tills man kom till halva glaset och verkligen kände hur sött det var! Usch och fy! gick och la mig en stund eftersom jag mådde så himla illa! Sen kom vi till provsvaret och jag hade 8,6:/ precis gräns för att man måste göra om testet om 3 veckor! Nu får jag heller inte dricka läsk,saft och ska tänka på vad jag stoppar i mig! inte för att jag tror att det kommer bli något problem men man blir ändå orolig=/...Pyret i magen verkade må toppen iallafall! Hjärtat slog som det skulle och hon kickade bort doptonen;) Hon ligger redan med huvudet nedåt, så nu ska hon bara bakas färdig sen får hon komma när hon vill:D Vi längtar riktigt mycket<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0