Skärpning

Hej på er igen!
Nu var det verkligen längesedan jag skrev här, men åh verkligen inte haft något roligt att skriva, eller kännt att jag behövt skriva av mig! heller inte hänt så mycket sen sist. Men ett litet inlägg nu kan man väl alltid flika in med:)
 
Har gått in i vecka 33 och nu känns det verkligen nära, nu kommer allt emot en, att det snart verkligen att dags för mig och G att bli föräldrar! :) Om ca 7 veckor är det inte längre vi två, utan det är en helt ny liten krabat som kommer ut till oss och blir en del av vår familj! Helt magiskt kommer det att bli och vi längtar så otroligt mycket. Alla stora möbler som behövs är nu fixade, skötbordet var det sista vi fixade i helgen:) Sängen är på plats och vagnen på väg hem till oss! Så det är mest småfix som ska inhandlas och fixas, så som skötbädd,handduk,små kräkhanddukak,filt,nappar och annat smått! Sen så får pyret komma när som helst.
 
Imorgon är det dags för BM-besök igen! 3 veckor sedan sist. Det blir ett nytt glukosttest, för att se att värderna inte blivit sämre. Så vi får hålla en tumme! Denna gången vill jag lova att citronen ska med iallafall:) Sen blir det att mäta magen,lyssna hjärtljud! Spännande att se om pyret ligger kvar med huvudet neråt som sist! Alltid ett steg framåt:)
 
I helgen var det väldigt lugnt, fredags var vi bara hemma och mös i soffan och somnade tidigt framför en film:) Sen lördagen så var vi hemma hos Frida & Stieve på middag! Alltid lika trevligt att träffa er<3 Måste också slänga in en bild på finaste overallen vi fick! Fick även en fin Newbie body, vit med massa rosor på:) Mini tackar!!
Nu ska jag jobba det sista och sen blir det hem och laga middag!
Kommer att bli perfekt i vinter:D


Kommentarer
Frida

Oj så många inlägg! Riktigt roligt!

Jag längtar också efter mini! :) hoppas hon kommer gilla dem. :) och tack för senast <3

2012-08-31 @ 19:10:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0