Äntligen

 

Har länge nu funderat på om jag ska blogga eller inte, i början hade jag verkligen inget att skriva om och därför så slutade jag ganska tvärt när jag själv märkte att mina inlägg handlade om.....INGENTING.

Men nu är det ju som så att det äntligen finns lite och skriva om!:) Och det är vi snart får tillökning i vår familj! Den 20 oktober är det beräknat att vårt lilla pyre ska titta ut! Så det är inte så långt kvar:) Det har även tagit tid att skriva om detta då jag inte heller varit säker på att jag vill skriva om graviditeten,förlossningen och livet efter? Men efter mycket om och men så är det ganska skönt att skriva av sig och dela erfarenheter med andra samt knyta nya band med mammor. Jag kommer nog senare att skaffa lösenord på min blogg, men först se om det finns något intresse för min blogg. Lösenord vill jag ha för att göra bloggen lite mer privat och det ska inte vara vem som helst som kan läsa. Finns mycket skumma människor och det vill jag inte råka ut för.

Ska försöka lägga upp en del bilder nu också:) Men här kommer två så länge som är några av våra faktiskt första gravidbilder, det är min duktiga systerdotter som tagit dem, och där är jag i ca v 20!

Men uppdatering kommer nog ikväll:)

 

 



Kommentarer
Emma - Olivias mamma ♥

Väldigt fina bilder! Sådär vacker och strålande var då inte jag när jag var gravid! Kände mig som en dunderklump, haha! :-)

Tänker precis som du när det gäller det där med att man inte vet vilka som läser ens blogg och att det finns alla möjliga typer av människor där ute... därför lägger jag inte ut några bilder på Olivia heller. Känner mig inte alls bekväm med det.

2012-08-30 @ 16:28:49
URL: http://emmaskoog.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0