Chili Con Carne

 
Äntligen landat i soffan för första gången idag, skönt för ryggen vill jag lova. Precis ätit middag, och dagen till ära blev det chili con carne:D Det uppskattades av min kära vill jag lova. Allt som är starkt i detta hushåll= gott enligt honom;)
Fast skulle han bestämma så skulle det kunna vara kryddkorv alla dagar i veckan! Men där säger jag ICKE!
 
NU är det snart dags att förflytta sig in till sovrummet och kolla på Wallander, älskar att hatv i sovrummet! Fast jag måste erkänna att man blir lite bekväm! Men är man gravid så får man lov att vara lite lat!
 
Köpte förresten nya mammabyxor härom dage, och faktiskt skulle jag kunna bo i dem, ett par aprikos/orange chinos med resår i midjan! Så jäkla sköna! Bra att kunna ha en bit efter förlossningen också eftersom man nog inte kan ha sina vanliga byxor direkt, och jag är en person som INTE vill bo i mjukisbrallor! Man kan ju faktiskt se fräsch ut trots mn precis blivit mamma och säkert kommer vara skittrött och ett nervvrak!
 
Nej nu tackar jag för mig och säger godnatt!


Kommentarer
Anette Hall

hahahaha ja det är tur du styr upp maten där beckis<3

Svar: hahah ja:) Fast han är duktig när det väl gäller och jag inte är hemma;)
Rebecca Ahlgren

2012-07-11 @ 22:45:05
URL: http://marathonnettan.shapemeup.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0