Denna regniga sommar..

Godmorgon!
 
Inatt har man verkligen inte sovit bra, kvittar hur mycket man vädrar så är det lika klibbigt igen i sovrummet 5 minuter efter man har stängt fönstret. Funderar starkt på att köpa en golvfläkt eller något!?
 
Vilket tråkigt väder vi har haft än så länge denna sommar, i söndags var det dock underbart väder och sol hela dagen:) Jag och Göran satt ute och solade en stund på dagen, två timmar räcker för mig nu när man är gravid! Dels för att skydda huden och sen blir jag så fruktansvärt rastlös:)
Sen på eftermiddagen fikade jag med en kär gammal vän:) Susanna....Så himla mysigt! Vi köpte med oss kaffe och drog ner till vitaräck!
 
Får uppdatera ikväll med bilder på konserterna jag och hjärtat var på i helgen!:) I fredags var det Thåström och lördagen spenderades i Kristianstad med Tivolirock:)
 
På återseende!
 


Kommentarer
Anonym

Haha jävlar vad många inlägg haha bra blogg de här! Vagnen va skit snygg och ser lätt och enkel ut. Ett tipps är lite mörkare färg för den blir lätt smutsig också är de ju en vinterbebis du får:) tänk på att alla andra är idioter! KRAM :)

Svar: hahah gött att du läser nu när du är hemma! Fast du heter Anonym så tog det inte 5 sek ens att räkna ut vem du är;) tack för tipset och ja ska nog tänka om med färgen, svart är ett alternativ också! alla andra ÄR idioter:) KRAM
Rebecca Ahlgren

2012-07-10 @ 12:14:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0