Hard work.

Nej det är inte riktigt hard word idag som gäller, än så länge väldigt lugnt på jobbet, så passar på med ett snabbinlägg:)
Fortfarande har vädret inte bättrats och det är snarare höst än sommar, börjar bli ganska tröttsamt nu! Synd om alla som har semester och inte kan njuta fullt ut av sommaren. Jag ska inte ha någon lång semester utan tagit ledigt torsdagarna och fredagarna de 3 veckorna som Göran är ledig, så blir det lite mer som en lång helg för mig!
Varje helg nu 4 veckor framöver är fullbokade med massa skojjigheter.
Umgås med fina vänner,stor 50års fest med 200 pers:), kolla Bruce springsteen i GBG och sen blir det weekend med hjärtat i Köpenhamn.
Sen efter det blir det bara att vila upp sig inför vad som komma skall! Nu ska jag fortsätta med jobbet och återkommer ikväll.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0