Kläder

Vi har varit ganska försiktiga med att köpa kläder till lilla pyret! Dels för att man inte riktigt vet hur stor bebis är när den kommer ut och sen vill man inte ha för mycket heller, dem växer ju så fort och onödigt att lägga en massa pengar på kläder som man ändå får slänga efter nån vecka.
 
Nu känns det som man iallafall har så man klara sig den första tiden, och skulle det vara akut så får man ju springa ut på stan och inhandla! Sen har jag en snäll bror som sa att dem hade en flyttlåda med bebiskläder,och det var bara att komma och roffa åt sig:) Så man ska nog inte nojja så mycket över att man inte har så det räcker.
Här nedan kommer bli smakprov av det senaste vi köpt!
 
Alla plagg kommer från Kappahl! Fullkomligt älskar Newbie! Fina färger, neutralt och bra! Gillar inte allt för skarpa färger så ett stort + Kappahl:)


Kommentarer
Emma - Olivias mamma ♥

Vi älskar Newbie här hemma också! Snart är hon uppe i sista storleken - 74 - och sedan är det slut med Newbie i denna familjen! Lite trist faktiskt, då KappAhl i övrigt inte har särskilt fina barnkläder enligt min mening :-) Gillar inte när det ser alldeles billigt ut... haha!

2012-08-30 @ 16:26:33
URL: http://emmaskoog.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0