Long time no see!

Hej på er igen!
 
Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera här i bloggen, men har verkligen inte haft något inspiration senaste tiden. Varit fullt upp och har varit så sjukt trött! Nu börjar man verkligen känna av att det börjar närma sig BF, än är det långt kvar men känns vill jag lova! Ont i ryggen, svårt att sova,konstanta sammandragningar och en väldigt vild bebis! Jag klagar absolut inte på att hon är vild, så länge man känner att det rör sig är det ju helt underbart som helst. Men när man är trött på kvällen och det leker hela havet stormar i magen så blir man inte allt för positiv.
 
Tror min kära sambo frågar mig 1000 ggr varje kväll vad det är eftersom varje vändning eller puff får mig att pusta och stånka som en gammal tant! Känner mig ganska jobbig om jag får säga det själv! Så beröm måste min älskade ha som orkar stå ut med mig och mina krämpor;) Snart är dem över och vi har vår älskade bebis hos oss!:)
 
Äntligen är jag ledig imorgon och det ser ut som är vädergudarna lovar sol hela dagen:) Blir en stund på stranden och sen har vi planer på att dra till Ullared! Får dock se om det blir av, synd egentligen när det är så fint väder att gå in, men sen måste det inhandlas en del saker. Det får blir dagsform imorgon helt enkelt.
 
Nä nu ska jag fortsätta jobba, vi hörs ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0