Måndag

Hej denna regniga måndag!
 
Fy fasen vilket väder vi har denna sommar=/ Ser ut som att det inte ska bli bättre i veckan heller! Nu är man tillbaka på jobb efter en fartfylld helg, och som vanligt är jag sämst på att föra över mina bilder till datorn, men lovar ikväll eller imorgon!
 
I fredags hade vi Stieve & Frida på middag hemma hos oss, mycket trevligt:) Sen i lördags var det mys mys med hjärtat på stan sen middag hos svärföräldarna och avslutade kvällen på fest hemma hos S&F:) Shit vad man inte orkar lika länge nu, även fast man inte dricker så är man ju död kl 23 på kvällen;) Vi stannade till halv 2 sen så skulle dem andra ut och då var det dags för oss att köra hemåt!
Igår var det hyffsat väder och vi drog till hembygdsparken tillsammans med Mikaela,Peter och Vincent! Mysig eftermiddag med grillad korv hos svärföräldrarna, sen kan jag säg att där fanns en person som däckade i sängen när vi kom hem;)
 
Nä nu blir det att jobba 1 timme,sen till barnmorskan och sen tillbaka till jobb några timmar! Ikväll väntar lite firande för min kära mamma som fyller år idag! HURRA:) <3


Kommentarer
Sarah

Till och med väderguden är idiot!

Svar: sarah.....ALLA andra är idioter;)
Rebecca Ahlgren

2012-07-16 @ 11:20:02
URL: http://www.mammansarah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0