på plats

Som jag skrev igår så inhandlade kära sambon spjälsängen igår:) Och ByggareBob( läs jag ) hehe fick montera den, eller rättare sagt jag ville montera den! Ganska envis av sig och det fick jag emot mig idag när jag har skitont i ryggen=/ Jag får skylla mig själv, men ikväll blir det ryggläge direkt när jag kommer hem!
 
Det blev iallafall jättebra när dem väl kom på plats, och nu väntar man bara på att få bädda den fint och att pyret tar plats i den! Känner att det är lite tidigt ännu att bädda den, är ju ändå inte förrän i oktober som det är beräknat till!
 
Usch regnet verkligen öser ner idag och det är så deprimerande! När ska sommaren komma egentligen? Fast en liten del av mig är ganska glad över att det inte är 30 grader varmt, för det är fasen inte alls skönt när man är gravid!=/
 
Ska försöka ta och lägga in lite bilder på saker som hänt senaste tiden:) På återseende!


Kommentarer
Jossan

Barnrummet är ju så sjukt kul att fixa! Ellioth har dock fortfarande inte sovit i sin säng haha (jo ok på dagen ibland gör han)! :)

Svar: Vi har dessvärre inget barnrum än! Vi bor i en tvåa, dock en ganska stor på 80kvm! hehe mysigt att ha bebis hos sig ju:) Allt bra med er?
Rebecca Ahlgren

2012-07-14 @ 22:31:58
URL: http://Jossanbergqvist.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0