Vagnen

 
Det är väldig djungel när man väl kommer till att man ska välja vagn till bebis. Vi har varit runt en del och äntligen har vi nog hittat den vill vill ha. Den finns i en butik i Lund som heter Pyret & Snäckan, har även en butik på internet om man vill in och kolla:)
Det vi har letat efter är en smidig vagn, dels för att få plats i bilen och sen främst för min del eftersom jag ska kunna ta den upp och ner en våning när jag är hemma själv. Sen vill vi ha en hyffsat billig också med tanke på att det är annars ganska dyrt!
Vi har kommit fram till denna . Den är verkligen hur skön som helst att köra, och hur lätt som helst klickar du av och på de olika delarna. Det som också är perfekt är att du han använda bilstolen och snabbt klicka i den i chassit. Chassit var väldigt enkelt att lyfta och tror inte det kommer bli några problem för mig.
Priset  för chassi,liggdel,sittdel och bilbarnstol är 4995:-
Någon som har några invändningar mot denna vagn är välkommna att skriva, hört både ris och ros om den! Men kanske är så med alla vagnar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0