49 dagar till BF, 21 dagar kvar tills mammaledighet:)

Puh när man ser siffrorna i rubriken så är det verkligen inte långt kvar nu:) Men de sista dagarna kommer väl kännas som år! Jag har sagt att jag kommer sitta med väskan packan vid dörren vid det utsatta datumet och vänta ut det;) Nä skämt o sido, pyret får komma när den vill men gärna lite tidigare:)
Sen vet vi ju ännu inte hur det kommer bli med vändningen! Ska ju på kontroll den 21/9, sen får vi ta det där efter! Så länge pyret mår bra så kvittar det om det blir vanlig förlossning eller kejsarsnitt!
Men jag kan säga att jag är SKIT rädd för kejsarsnitt! Hatar allt som har med sjukhus,operation och sprutor att göra! Tanken får mig att rysa!! Men som sagt, efter den 21 så vet vi hur det blir.
 
Igår slutade jag ju tidigt, och vid 16 tiden drog jag och hjärtat till Ikea för lite uppfräschning till lägenheten:) Det blev en tavla och ny matta som fick följa med oss hem, och det blev verkligen fint! en tavla på väggen gör så himla mycket. Nu är det bara en ny byrå som ska inhandlas till vardagsrummet, det kommer nog bli en vit Malm med fyra lådor! Just nu har vi en svart Billy bokhylla som är fylld med min kära PV´s skivsamling/dammsamling!;) Det är ju inte riktigt optimalt att ha en massa skivor framme när man får liten!
 
Nu blir det fortsatt jobb ett tag till!:)
Här nedan kommer bild på nya tavlan som g valde och mattan:)


Kommentarer
Emma - Olivias mamma ♥

Ja, visst finns det! Nu är det inte långt kvar för er heller! Spännande ...

2012-09-03 @ 13:59:13
URL: http://emmaskoog.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0