Inte orkat....

Jag har faktiskt inte haft ork eller inspiration att blogga över huvudtaget på sista tiden! Sen har det heller inte hänt så mycket som varit värt att blogga över!
 
Men nu börjar det närma sig med stormsteg och det är 24 dagar kvar till BF! Och det känns verkligen sååå underbart att mini snart är ute! För jag är verkligen trött på att vara gravid! Det är jättemysigt och häftigt att vårt barn ligger där inne och grymt när man känner hur det sparkar och buffar där inne! men jag är verkligen inte en av dem som tycker det är helt underbart att vara gravid och njuter varje dag!! INTE EN CHANS!
Jag tycker inte det är speciellt trevligt att knappt kunna gå,ont i ryggen alltid,konstant kissnödig, känna sig som en strandad val när man lägger sig i sängen och knappt vet hur man ska vända sig på ett smidigt sätt och utan att det gör ont, tycker heller inte det är så trevligt att få bristningar på min rumpa trots att det hör till, sen en del saker som jag är för mycket information för att lämna ut här;)
Nu kanske ni tänker att jag är helt dum i huvudet! men det är så jag känner, men jag kommer älska mitt barn över allt annat och har haft en jättebra graviditet över lag! det är mest nu i slutet som man känner såhär, och jag tror nog att dem flesta som varit gravida eller är gravida känner igen sig trots allt! jag kan iallafall med säkerhet säga när mini är ute att det var värt det:D
 
Har nu 3 dagar kvar på jobbet, känns helt sjukt att jag inte ska jobba på 1 ½ år!:) Fast ledig kommer man inte vara dock;) Ska iallfall bli skönt att ha några dagar ledigt innan mini tänker titta ut! Behöver vila kroppen och städa och dona där hemma! Har ju hört att dem flesta gravida får en sån städnojja på slutet?:)
Igår kunde jag inte låta bli att handla lite mer kläder till mini, det blev en jättesöt tunika samt ett bar strumpbyxor, båda från Kappahls kollektion Newbie, helt frälst:) Sista som är kvar nu är skötbädd och blöjhink!
 
Här är en bild på tunikan jag köpte. är den inte söt?=)
 


Kommentarer
Frida

Kan ju också bero på att snart 9 månader har gått, nyfikenheten och glädjen inför att hon ligger där i din famn :)

2012-10-01 @ 13:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0