V.34

Nu kan väl tiden gå liiiite fortare! 6 veckor känns som en evighet just nu:) Det är 2 veckor kvar nu tills det är besök hos BM! Ska bli spännande och se om mini har vänt sig heller, som det känns nu så har hon inte gjort det! Känns fortfarande som det är huvudet som ligger uppe, men men det är inget man kan göra åt! Så länge mini är frisk är jag hur nöjd som helst.
Till hur jag mår nu då: Min kropp börjar verkligen säga ifrån att ta det lugnt,ryggen värker och vet knappt hur man ska sitta längre, och ni som varit gravida eller är gravida kan nog känna igen sig när jag säger att man verkligen känner sig som en strandad val när man lägger sig i sängen. Det jobba är när man väl lagt sig så är stora frågan. Och hur F*N ska man vända sig nu smidigt??;)! Det är ju ett helt företag att komma från rygg till sidan haha!
 
I lördags hade vi Peter och Mikaela på middag hemma hos oss! Väldigt trevligt:) Fick jättefina presenter till mini! En fin rosarandig body och ett par rosa tossor! Det tackar vi väldigt för!:)
Söndagen gjorde vi absolut INGENTING, och herregud vad skönt det var! Gick i myskläder hela dagen och man kunde verkligen slappna av! Vi hade min pappa på fika på eftermiddagen sen inget mer! Gäller att ta vara på tiden så mycket som man kan! För snart blir det ändring;D Men det ska bara bli så himla underbart!.
 
 
Nu ska jag fortsätta jobba vidare! Återkommer ikväll!


Kommentarer
Emma - Olivias mamma ♥

Ja, absolut! Och till och med TVÅ veckor blir det för vår del! :}

2012-09-14 @ 10:56:41
URL: http://emmaskoog.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0