helgen.....

Nu var helgen över och vardagen kryper sakta tillbaka igen.Imorgon har vi fullt upp Alice och jag, vi ska först till BVC klockan 10,30 och därefter ska vi åka ut till Skälderviken för en fika hos en kär gammal vän! Ska bli så mysigt:)
 
I helgen har lilla familjen bara myst hemma, ätit god mat och slappnat av riktigt ordentligt, så skönt när det är helg och Göran är hemma hela dagar med oss.
Vi har börjat få in lite rutin med Alice nu vad det gäller att lägga henne på kvällarna,mellan 23-00 är hon oftast i säng sen sover hos fram till görans klocka ringer 06.30,oftast vaknar hon då och får lite mat sen somnar vi om till 09 nångång.
Väldigt skönt att hon sover hela nätter, men det kan nog absolut ändras så vi får njuta så länge det varar:) Dock var hon vaken typ till 02 i början av vecka och det var inte så skoj, mest jobbigt för göran som ska upp och jobba! men nån dag var jag snäll och tog med Alice och sov på soffan! hon sover ju i sin liggdel så lätt att flytta henne!
 
Uppdatering om Alice så är hon nu 58 cm lång och väger 5045g så hon har växt en del, sakta men säkert:)
Kommer kanske bild inom kort!
 
Nu vaknade Alice från sin powernap. Min största älskling ligger i andra soffan och snarkar.Mådde inte så bra och jag hoppas verkligen inte det är magsjukan som kommit till oss.....
 
Återkommer imorgon.
Kram på er...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillakarleken.blogg.se

Denna blogg kommer framförallt handla om mig och min sambos vardag tillsammans med vår dotter Alice.

RSS 2.0